tisdag 9 december 2008

Tre tjejer på stan

Idag har jag, Lilla My och Ebba gått på stan och myst. Det är julskyltat överallt och julbeysningen tänd vilket gör Stockholm extra fint. Vi skulle ut på julkappsshopping men vi kom inte hem med sådär jättemycket klappar. Några blev det iallafall... Åt en jättegod hälsotallrik på NK som var SÅ god och jag har gått och varit hungrig på en till hela kvällen.

Jag fick lov att gå på spinning idag, mamma och Göran skulle passa Lilla My. Hon har varit väldigt mammig och lättirreterad dom sista dagarna så precis innan jag skulle gå var hon helt klistrad på mig. Det hade gått bra och jag fick svettas riktigt ordentligt. Det behövdes! Jag kände tyvärr av mitt bäcken idag vilket inte är helt bra efter förlossningen :( Jag vill SÅ gärna kunna träna normalt igen.

Som jag sa så har Lilla My inte alls varit sig själv de senaste dagarna och har vaknat flera gånger på nätterna. Hon somnade som en stock när jag kom hem vid halv åtta men sedan dess har hon redan vaknat tre gånger och gråtit och varit ledsen. Spännande att se hur natten blir....

Hon var iallafall en ängel hela dagen på stan och flörtade med Ebba och kameran när vi satt på MC D för att ge henne lunch!
'




1 kommentar:

Anonym sa...

vad duktig du är som tränar! jobbigt att du känner av bäckenet! kan det kännas av fortfarande =(?

kram