måndag 8 december 2008

Glöggfest

I lördags var jag på fest. Johannes, som jag jobbar med på Ikea, hade glöggparty så jag, Ebba och Suz åkte dit tillsammans. Det fanns några andra ikeaner där också så det var jättekul att träffa dom. Eftersom jag varit mammaledig i över ett år nu så har jag inte träffar många på väldigt länge. Kul att bli lite uppdaterad. Festen var riktigt kul och jag är glad att jag inte blev trött vid 22-tiden som jag brukar, jag var nästan pigg när jag la mig i sängen vid halv tre på natten. :)

Perukprovning blev en stor hit

Ebba and me

übersöta Johannes hade den roligaste modevisningen någonsin. Kommer jag aldrig att glömma...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en jättekul kväll, riktigt minnesvärd. Va kul att du och Nelia kommer hem till mig och Ebba på nyår. Det blir en riktig tjejfest... :-)
Kram Suz