lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag



Idag har varit en underbar alla hjärtans dag. Nelia och jag var i parken med Pia och Clara och solen sken och snön lyste verkligen upp. Underbart väder! Vi bestämde oss för att gå en lång promenad i det härliga vädret medan barnen sov. Vi såg snödroppar, hörde fågelkvitter och även om den var lite kyligt i luften så kändes det som att våren faktiskt snart är här! Längar!!!

Nu har min älskling kommit hem och vi har ätit tacopaj alla tillammans. SÅ mysigt att ha honom hemma igen! Han är brun som en pepparkaka och jag önskar jag kunde få hans fina färg...

Jag har fått ett blombud idag av min man. Jättefina blommor och det hör inte till vanligheterna så självklart blev jag överlycklig! Johanna man ska inte underskatta dom ;) ha ha

Nu ska jag mysa med A och kram till alla hjärtan där ute!

Kram från oss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Låter som om ni hade en fin alla hjärtans dag. Ja, underbart att man kan ana våren runt hörnet. Den kommer nog snabbare till er men härligt att veta att den snart är här. :) Har ni några planer på att komma till Sthlm? Många kramar från Linda

Marta sa...

va mysigt. :)

ja, blommor hör inte till vanligheten här heller men iår la han blompengarna på ost och kex och mys hemma och det gick lika bra det med. : ) överraskad blev jag.

ja, ibland blir det bara lite mkt för hjärnan och man önskar att man kunde hoppa tills allt var ordnat och klart. : )

hur mycket jobbar du nu?

kram

Annelie sa...

Linda du får komma och tjuvstarta våren här med oss! :) Jag såg snödroppar och andra gula blommor på en promenad i förrgår. VÅR!!! :) kram

Nelly: kex och ost hade jag inte tackar nej till. Älskar det men tyvärr tycker inte A om det alls... Tack för pratstunden och peppningen idag!