fredag 6 februari 2009

Mina älskade troll

Imorse när jag lämnad Lilla My på dagis så märkte jag på en gång att hon märkte att det var något på gång. Hon satt och lekte, praktiskt taget på mig, och höll koll på var jag var hela tiden. Så jag och fröknarna bestämde att det vara bara att säga hej då och gå hem igen. Såfort jag reste mig blev hon jätteledsen och tårarna sprutade. Denna gång blev jag också jätteledsen för det är klart det river lite i mammas hjärta att lämna Lilla My alldeles ledsen. Men fröken tog upp henne och jag hoppas hon blev glad snart igen. Imorse åkte A bort igen och kommer inte hem föränn nästa lördag, på alla hjärtans dag. Känns som en evighet.

Nu har jag städat och bäddad min mammas säng för när Lilla My har sovit middag ska vi hämta mamma på flygplatsen. Vi ska ha en riktig tjejhelg tillsammans. Mys!!

Jag saknar mina troll redan..

Favorit i repris

1 kommentar:

Marta sa...

va gullig bild. skulle kommentera för ett par dagar sen men det gick inte så prövar nu igen. : )