fredag 20 februari 2009

Jobb, godis och High School Musical

Idag har jag jobbat hela dagen och det har varit så skönt att komma iväg lite. Vi har fått in några nya fina klänningar som jag går och suktar på...

När jag kom hem kom jag hem till 3 tjejer och A. Idag är vi nämligen barnvakt åt Ida och Clara och det var full rulle i vardagsrummet när jag kom hem. Lasagnen var klar och jag kunde sätta mig direkt vid matbordet och äta. Det var riktigt dejligt!

Lilla My somnade som en stock klockan halv åtta efter allt stohej och nu ligger resten av gänget utslagna i soffan, med en varsin liten skål godis och ser på High School Musical :) Allt godis dög inte för dom danska tjejerna så vi har haft byteshandel! Jag och Alex skrattade gott när dom frågade om vi ville byta några godisar. Alex bytte några med Clara och fick en färdig tuggad godis tillbaka som han hann stoppa i munnen! ha ha jag skrattar gott åt det igen nu när jag skriver det och tjejerna frågar Alex vad jag skrattar åt.

Jag tror jag är lite trött. Dags att hoppa i säng tror jag :)

Inga kommentarer: