torsdag 26 februari 2009

De nya gummistövlarna!

Igår kom det ett paket från mormor och Göran. Dom hade köpt ett par nya gummistövlar till Lilla My och i ena stöveln låg det ett paket till mamma, en ny mobil! :) Göran hade köpt en ny mobil så jag fick hans gamla! Nu borde ju batteriet räcka lite längre än en halv dag...

Lilla My ville ju gärna ha på sig de nya stövlarna på en gång. Jag hade duchat av mina stövlar som stog och torkade i duschen och det tyckte hon var ju jättekonstigt att dom stod där, dom ska ju faktiskt stå i hallen! Eftersom jag hade varit så slarvig hjälpte hon mig att ställa dom till rätta..





Mission complete!

A kom hem lite senare så när han skulle äta middag höll vi honom sällskap med en varsin smoothies. Självklart med stövlarna på!




Tack snälla mormor och Göran för dom fina stövlarna!

Nu är det dags att göra sig klar för dagis!

3 kommentarer:

Marta sa...

hej hej!

the hills börjar ivår men vet inte när. och vet inte om det kommer att sändas på svenska MTV då. jag kollar alltid på det på nätet. även med the city.

jag förstår dig ang din flytt. jag flyttade inte så långt men det räcker för att känna sig lite avskärmad från sitt förra liv och vardag.

hoppas att det känns lite bättre idag. :)

ja, jag känner likadant. fick en liten lön igår. och nästa lön blir nog inget alls tror jag iom att jag varit sjuk och ska sluta. ingen boost för självkänslan direkt. : /

pepp-kram till dig!

Marta sa...

värst va du var snabbt utloggad då! ;) jag bakade chokladrutor så såg inget på datorn.

hur går det med jobbsökandet? för mig står det tyvärr stilla just nu.

jobbar troligen sista dagen imorgon,

kram

Anonym sa...

Vilken duktig tjej! Och vilka jättefina stövlar hon har fått!

Längtar efter er enormt mycket. Vi måste måste få till en weekend nere i Malmö, och det väldigt snart!

Puss o Kram