fredag 13 februari 2009

Besök från danmark

Igår kom Johanna och Gabriel på besök. Dom var också gräsänklingar, precis som vi, och därför tog dom sitt pick och pack och åkte hit. När jag hämtat Lilla My på dagis åkte vi in till stan. Blev inte så mycket shopping med två barn och riktigt kyligt väder. Vi har haft det jättemysigt och haft en pratig tjejkväll efter att barnen somnade.

Både Johanna och jag kom hem med en jättefin tunika/klänning från danska Container. Det var verkligen länge sen jag köpte något till mig själv och jag fick ett bidrag av min mamma. Tack mamma för den fina tunikan :) Såhär ser den ut:


Lilla My ville hemskt gärna vara med när Gabriel skulle äta. Helst ville och smaka på hans gröt också så tillslut satt dom båda och åt Grabriels goda gröt.




På lekfilten innan läggdags så var det time för lite pusskalas. Lilla My pussade och pussade Gabriel som verkade gilla hennes pussar. Han ska vara glad att han fick några pussar för hon börjar faktiskt bli ganska snål om dom där.. dom är numera eftertraktade här hemma.

BIlden blev lite suddig men jag tyckte den var så söt ändå

Goding

Johanna det här måste vi göra om, jag hade verkligen jättemysigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.. nu har jag uppdaterat mig helt och hållet. Mycket fanns det att läsa om. Det som var coolast var din sotade makeup du hade som bröllopsmodell :-)

Jag brukar tycka att jag sminkar mig mycket.. men nja.. det gör jag inte!! :-)

Puss o kram

Anonym sa...

Vilken fin tunika! Me like! :)

Så sött kort på Nelia o Gabriel när hon ger honom en Pusss!

Kramar
Linda

Annelie sa...

Välkommen hem Ebbasötis!

Linda: jag gillade alla deras tunikor. Verkligen söta. Inte lätt att bestämma sig för en...