söndag 8 februari 2009

Min galna dag

Denna dag började tidigt, 545 i morse blev jag väckt. Klockan 8.00 skulle jag vara i Ängelholm för att plåtas för bilder till Tekla. Vi var tre som skulle stå modeller varav en var en "riktig" modell. Hon var så gullig och hjälpte mig med poser och liknande, vilket verkligen behövdes. Det var verkligen inte det lättaste att stå där och fantasin sinade efter ett antal timmar. Phu! Men kul var det och jag har fått spendera dagen med många gulliga tjejer (och Mårten, fotografen!).

Här är lite bilder som jag själv tagit från dagen. De andra bilderna hoppas jag kunna lägga ut senare..


Jag klar för fotografering och pratar med mamma


Malin, den "riktiga" modellen








Make up artisten Jenny och Zofia


Klänningar på rad





6 kommentarer:

Anonym sa...

Värsta snyggingen!! Du är jättefin! Häftig grej att få vara med om. Nu kanske du har en ny karriär på gång! :)
puss!

Annelie sa...

Ha ha inte en ny karriär direkt och just därför är det en liten kul grej att vara med om :D Nu är jag faktiskt mer impad av dom som jobbar heltid som modeller! ha ha

Marta sa...

va coolt! spännande. ser ut som du inte gjort annat, bilden på dig längst ner blev riktigt bra. och vilken snygg klänning. : D
länken funkar inte till tidningen, är det tekla.nu du ska vara med i?
tack för komm hos mig. ja, jag har varit rätt däckad men är på bättringsväg. sakta men säkert.
kram

Anonym sa...

Vilken cool dag och va snygg du var :)
Hoppas du får flera såna dagar.

Annelie sa...

Sofie: några fler såna dagar lär det nog inte bli! ha ha har inte du en egen blogg förresten?!

Annelie sa...

Sofie: några fler såna dagar lär det nog inte bli! ha ha har inte du en egen blogg förresten?!