onsdag 18 februari 2009

Strålande sol och snö i Skåneland


Solen sken så mycket så jag fick tillochmed fräknar efter promenaden igår :)

Dagislämningen är fortfarande ledsam för Lilla My. Denna vecka är det ju sportlov och två ordinarie är borta och två vikarier är på dagis. Kanske inte det bästa för just Lilla My men det verkar gå bra på dagarna ändå. Denna vecka kan ju A lämna och hämta vissa dagar och det är ju jättebra.

Igår var det helt fantastiskt väder med strålande sol och snö. Jag gick en lång promenad på ungefär två timmar igår. Jag är så glad över området vi bor i och det är en fantastisk fint och rogivande att bo nära havet!

Ser ni den lilla gubben till höger i bild. Han är ute och åker skidor!! Man måste passa på...

Det är jättefint och mysigt att gå längst havet och se den fina bron över till Danmark. Igår var vädret så klart så man såg tydligt över till den danska sidan.



Jag saknar att åka skidor och skulle gärna vilja bo så man kan åka både utför och långfärdsskidor. Jag skulle gärna vilja åka Vasan igen men då måste jag ju kunna träna lite innan...
Efter lunch ska jag gå en promenad med höggravida Pia. Det bara ploppar ut bäbisar runt omkring oss just nu undrar jag över hur det går för Diana som var på förlossningen igår!?

Inga kommentarer: