måndag 3 november 2008

Måndag och November

Idag är det måndag igen och det är redan november! Helgen gick otroligt fort och vi var iväg hela helgen. I lördags hälsade vi på Henrik, Ida och Clara. Tjejerna älskar att leka med varandra och jag älskar Henriks mat! Han är en mästerkock...

I söndags var vi och hälsade på As vän Jens och hans familj. Jättemysigt och jag fick för första gången smaka på Paradis-is och det var helt klart den bästa glassen jag någonsin ätit. Slår alla Ben & Jerrys med hästlängder!
Idag åkte A bort så det blir en vecka med enbart oss tjejer här hemma. Imorse gick vi till Limhamn på öppen förskola och träffade Sofia och Elin med bäbisar. Lilla My har fått för sig att när hon inte får som hon vill så lägger hon sig dramatiskt på golvet och dunkar sitt huvud i golvet! Det har hon börjat med i helgen. Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det och vill läsa någon bok om lite tips och idéer, så vi fortsatte vår promenad från Limhamn ända in till stan för att gå till bokhandeln. Det har varit underbart väder och jag fick mig en redig promenad. Jag hittade inte någon bok till mig men kom hem med en till Lilla My.

Vi passade på att äta lite innan vi tog bussen hem och Lilla My var på riktigt skojhumör!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så söt och vilken fin haklapp :-) Hoppas den är bra. Roligt att se att den får följa med t förskolan :-)

Kram

Anonym sa...

Åh så sött! Vilken fin haklapp :-) Roligt att se att den får följa med t förskolan :-)
Hoppas att den är bra.

Kram