onsdag 19 november 2008

Ebbas födelsedag

Igår var det Ebbas födelsedag och jag hade en heldag med Ebba. Vi träffades 1030 för att gå på stan. Vi pratade, åt lunch och bara mös! Det regnade nästan hela dagen så jag fick inte se så mycket av stan, men vi hade det jättemysigt ändå!

Efteråt åkte vi hem till Ebba som bor i min gamla lägenhet! Det är hur kul som helst att se att en sån liten lägenhet (finsate 22 kvm) kan se så annorlunda ut mot när jag bodde där. Den är verkligen jättefin! A och Lilla My kom dit och senare kom Suzanne också. Ebba hade gjort så god plockmat och bakade en underbart god mjuk pepparkaka. Mjuk pepparkaka är nog en av de godaste kakorna jag vet...



Lilla My fick så fina presenter! Hon fick en liten hund som sjunger en sång och hon lärde sig på en gång att den satte igång när man tryckte den på nosen. Hon fick en fin sparbössa i vit trä i form av en kanin. Den ska Ebbas mamma Kajsa stämpla Nelias namn på! Det kommer bli jättefint. Kajsa och Stefan kom också förbi och även om vi var 6 vuxna och Lilla My på 22kvm så kändes det inte överfullt som man skulle kunna tro.... Kajsa hade gjort jättesöta galgar till Lilla My med hennes namn på! Tack för alla fina presenter!











1 kommentar:

Marta sa...

va mysigt det ser ut! : ) fin skriv/mathörna. : )