söndag 9 november 2008

Ett ljus på tårtan

Idag var det födelsedagskalas hemma hos As bror Nigel och hans familj, för Lilla My. Härlig födelsedagstårta med ett ljus. Sin första tårtbit åt hon också! Okej, hela gick inte ned men halva.... :)

Hon fick jättesöta böcker med djur där man kunde känna deras päls i boken! Resten av eftermiddagen lekte och dansade hon med dom stora tjejerna inne på det stora tjejerummet. Hon älskade det!!

Nu sitter jag här, gräsänkling igen, och är redan trött. Jag ska lägga mig och läsa och sova tidigt idag. Kanske jag är pigg imorgon när vi ska gå till öppna förskolan!

God natt










2 kommentarer:

Anonym sa...

FÖRSTA TÅRT BITEN FICK LILLA MY AV MORMOR PÅ ERAN BRÖLLOPSDAG MEN INTE MED 1LJUS I
KRAMIZAR.VI SYNS SNART MAMMA

Annelie sa...

Ja just det, det har jag glömt bort! Då var jag för upptagen av annat.. Mamma du måste ta bort Caps Lock när du skriver :) Ses snart! puss o kram