måndag 17 november 2008

Inga tjejbacieller för Alvin

Efter vår härliga promenad träffade vi Linda, Alvin och Felice och åt lunch i Farsta. Barnen tyckte det var jättekul att ses och Lilla My tittade på stora Alvin hela tiden. Alvin ville dock inte ha några tjejbaciller så pussa fick Lilla My göra på någon annna tyckte Alvin!

Linda och jag gick vidare med barnen till parken. Barnen sket i kylan men ack så kallt det var att stå och titta på! Blev inte någon jättelång stund innan vi gick hem igen...












Alvin tog sin astmamedicin så duktigt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

usch vad e det alvin har imunnen?inhalator?

Anonym sa...

Tack för en mysig lunch och lekstund! Lägtar till nästa gång. Vilka söta barn vi har... Puss och Kram Linda

Marta sa...

vilken fin visningsbild på dig o nelia. : )

ja, har du märkt att det snöat idag med?

Anonym sa...

hii vad kul för dom att få leka tillsammans =)

jag trivs faktiskt i både ljust o mörkt! Fast just nu känner jag mig fin i blont, tycker det är flest fördelar med blont hår också haha...

kram

Annelie sa...

Mimmi: Alvin har astma och krupp så han får medicin så. Han är SÅ duktig när han tar sin medicin!

Linda tack själva även om den blev en kortis i parken. Snorkallt var det!:) Ses pålördag! ha ha

Nelly: tack! Det var fotografen som tog på bröllopet! Jag har inte sett någon snö?!?! Åh har jag missat det... jag väntar och väntar!!!