onsdag 12 november 2008

Lång promenad i blåsten

Förut gick jag promenader hela tiden, men det blir tyvärr inte så många nuför tiden. Då måste jag tajma in när Lilla My ska sova för hon orkar inte alltid sitta i vagen hela promenaden... Vädret har heller inte varit det bästa med regn, rusk och blåst den senaste veckan. Men idag var jag så sugen så vi trotsade allt och gick ut. Lilla My somnade efter ungefär halva promenaden (hon sover än) och jag är rosig om kinderna av blåsten. Jag fick en lång härligt pratstund med Ebba innan min mobil dog, igen!

Jag bara älskar att gå promenader!

Jag har en favvo sträcka som går längs vattnet och under Öresundsbron. Jättefint och härligt, speciellt på sommaren. Den tar ungefär 1-1½ timme att gå, perfekt! Här är några bilder från i somras!







1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej! Tack själv för en låång pratstund igår. Tanken slog mig precis innan din mobil dog att "oj, vad länge vi fått prata och ännu har inte din telefon dött" Precis då dog den :-)
Jag saknar verkligen ditt promenadsällskap.. vi var riktigt duktiga i somras när vi gick långt och länge varje morgon!

Ses snart!

Puss o kram