måndag 24 november 2008

Första julklappen

Igår kom vi hem till Malmö igen. Resan gick bra men det är som alltid lika trist att åka därifrån. A åkte bort i morse och kommer hem på fredag så jag och Lilla My är själva. Kommer kännas extra tomt nu när vi haft folk omkring oss i en hel vecka..

Imorse var Lilla My på öppna förskolan med Victor och Mattis (+ mammor såklart). Vi har alla gått om varandra så det var extra roligt att träffa dom idag igen!

Efteråt åkte vi och handlade vår första julklapp! Jag är glad att jag redan har börjat så slipper vi stressa sen och har mer tid över att njuta av julen...



Jag ska skriva mer om min lördag senare ikväll. En supermysig lördag med mina vänner...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Vad gullig du är! Tyra är 7 månader gammal. Stora damen ;)

Marta sa...

Vilket fint paket. Är det själva julklappen?