torsdag 20 november 2008

Oldemor, Ikea och spinning

I fm tog vi en promenad till Lilla Mys oldemor (gammel mormor) och oldefar. Fick god fika med hembakade bullar och kaka. Lilla My tyckte deras gardin var rolig att gömma sig bakom och tillade fram och sa tittut.. så kul!

Jag och Lilla My tog sen en sväng till Ikea och hälsade på gamla jobbar kompisar. Nu har jag varit hemma för länge och jag känner inte igen alla som jobbar längre... :) Kul var det iallafall att träffa några igen...





Idag skulle min mamma vara barnvakt till Lilla My medan A och jag skulle på spinning. Mitt allra första spinningpass och jag var lagom nervös innan. Det var jättekul och jag fick svettas ordentligt vilket jag längtat efter länge! Det kommer jag absolut att fortsätta med när vi kommer hem till Malmö igen!

Lilla My hade blivit lite ledsen efter ett tag och när vi kom hem satt hon och verkligen mös i mammas famn. Hon brukar aldrig sitta still en längre tid i varken min eller As famn så det var en härlig syn...



4 kommentarer:

Marta sa...

ja, visst är spinning härligt! jag längtar tillbaka till det så mkt.

hur länge ska ni vara i sthlm?

kram

Marta sa...

förresten... frågade jag om vad du tycker om att läsa när det gäller personligt?

jag vet ju vad som brukar gå ganska bra att skriva om men jag tycker att det är intressant att höra andras åsikter. : )

jo, man ser att det är din mamma. ni är lika. : )

Marta sa...

hej igen!

haha... bombar dig med kommentarer. hur har du fått dit besöksräknaren, vilken widget är det?

kram

Anonym sa...

Vilken fin header nu hade. Och jättesöt tös!