fredag 14 november 2008

Vi hann till fotografen och fick våra bilder idag! Klockan tio i fem, med A och Lilla My kvar i bilen, inte så lagligt parkerade, sprang jag in med andan i halsen och jag hann!

Vi har varit hos Johanna som jag har hjälpt att ta lite bilder till hennes hemsida HelseMarie.dk idag. Det var länge sen jag tog såna bilder men vi har gjort ett försök och några bra bilder ska vi nog ha fått hoppas jag. Jag älskar hennes sida och allt hon säljer är ekologisk! Som tack för hjälpen fick jag en jättefin presentpåse fylld med härliga saker! Det hade du ju inte behövt, jag gör det för att det är kul och hjälpa till!

I den fina påsen fanns bla ett härligt set med schampo och conditioner från Zenz Therapy. Dom har helt ekologiska produkter med dom renaste och bästa råmaterialen från naturen. Jag fick själv välja arom och valde Jojoba. Gillar tanken på att det är helt ekologiskt och även en upplevelse med härliga aromer...



Lilla My fick också en present i påsen. Den här fina nappflaskan Green To Grow som är ekologisk och inte släpper ifrån sig några kemiska ämnen. Dessutom går 1% av all försäljning av Green To Growe till miljöoranisationer som hjälper att bevara vårt runda klot! Lilla My älskar redan sin nya flaska!


Nu ska jag njut av en kopp Chai te, som också låg i påsen. Tack söta Johanna!

Inga kommentarer: