fredag 7 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Fru Evelina och jag ska göra mit bästa medan jag har en liten tjej som står och rycker i min arm....

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.


  • Jag är utbildad dekoratör. Jag vill nog inte jobba med det idag men älskar att pyssla det är en stor hobby.

  • Jag har idrottat och tränat i hela mitt liv. Dans, gymnastik och akrobatik har varit en passion i 16 år men slutade när jag var 22, tror jag.

  • Jag tränade stavhopp när jag gick i gymnasiet. Tränat i en sprintgrupp efter det men lite längre distanser är en klar favorit! Svettas och hård träning är bland det bästa jag vet!

  • Jag är morgonmänniska och orkar väldigt sällan vara uppe länge på kvällarna. Gå och lägga mig tidigt och gå upp tidigt passar mig. Okej det kanske har ändrats lite sen Lilla My kom men tvärt om funkar inte för mig..

  • Har blivit en hemsk tidspotimist sen jag fick barn. Jag som HATAR att komma försent!!

  • Jag kunde ALDRIG tänka mig att flytta ifrån Stockholm, familj och vänner INNAN jag träffade min älskade A! Titta hur det gick...

  • Jag födde Lilla My utan bedövning. Eller jo, lustgas hade jag ju, men inget annat... that makes me proud!

Jag utmanar Mimmi, Nelly, Incidents and accidents, Lisselissans

5 kommentarer:

Marta sa...

ska se om jag får ihop en sån i dagarna. hade ju en på förra bloggen så för nog lägga upp en lista till. : )

allt bra med dig?

jag tycker lilla my var söt i lång lugg men kanske inte så praltiskt.

kram

Anonym sa...

Va har du hållit på med gymnastik, dans och akrobatik. Oväntat och otippat =).

Hoppas allt är bra med er i detta tradiga höstväder.

Kram kram

Anonym sa...

Hej Annelie och tack för kommentaren! Vilken jättefin blogg du har! I LIKE! Kommer nog kika tillbaka till dig fler gånger..=)
Ha en bra helg!

Anonym sa...

Nu ska jag anta utmaningen =))

Anonym sa...

Hej igen! och tack for att du tittar in sa ofta! :-) Ja visst ar det spannande.. Och din lilla My kom sa tidigt, lyckost. Jag bara gar och vantar och vantar...Hur borjade det for dig? Slempropp/vattnet gick el bara varkar?
Antar din utmaning i veckan! :-)
Forresten, hur trivs du i Malmo? Sjalv ar jag ju en Skane tjej i hjartat da jag ar fodd och uppvuxen i Kristianstad innan jag flyttade till London 1996. Kramisar!