lördag 8 november 2008

Härlig lördag

I morse fick jag sovmorgon och den var behövlig. Eftersom A varit bortrest i veckan och ska resa bort i morgon igen så var det skönt att kunna sova ut idag. Men Lilla My har börjat sova ganska länge nu och brukar vakna mellan 730-800 och det är väl helt okej?

Jag åkte iväg själv för jag skulle handla en vinterjacka till mig själv. Det stod mellan en jacka från Peak Performance och Boomerang. Det blev en svart från Boomerang! När jag kom hem gick jag på en promenad med Lilla My som sov så sött i sin nya åkpåse! Hon verkligen mös i den och låg kvar länge efter att hon vaknat.... det blev en silver! :) Jag som tjatat och velat om färg ang denna åkpåse med mina vänner, nu vet ni det! Den röda var lite väl orange-röd..

I kväll har vi haft Peter, Johanna och Gabriel på besök och det har varit jättemysigt. Gosigt att få känns på en liten bäbis igen. Han väger ½kg mindre än Lilla My men är snart 4 månader. Gosig är han iallafall!

Jag har inga bilder numera för min kamera är borta, jag kan bara inte hitta den! Grrrr det irriterar mig...

Inga kommentarer: