torsdag 20 november 2008

Sova hela natten lång..

...gör Lilla My nuför tiden! Flera nätter i rad har hon sovit till ungefär 630. Då har hon fått en flaska välling och oftast somnat om och sovit ända till 9. Vilkenlyx! Hur sover era små?!

Igår gick vi på en lång härlig promenad igen och vädret var underbart, kallt och soligt! A brukar aldrig vilja gå promenader med mig men den här veckan har han vilja gått med varje dag och jag älskar det! Tack min älskade A för att du vill gå ut med oss, gör mig happy!

Igår var mamma ute och åt middag med Linda N. A, Lilla My och jag var först och hälsade på i hennes fina lägenhet som hon ganska nyss flyttat till. Jättemysig! Sen gav vi oss iväg till Esperia på söder. God grekisk mat och ett glas vin... Mmmm!

Mäster fotografen A skulle ta kort på mig och Lilla My.. blev väl sådär :)


1 kommentar:

Anonym sa...

haha är A din respektive? Fredrik är också helt kass på att fota, oftast i alla fall =)

vad skönt att hon sover så länge din lilla my!

kram