tisdag 4 november 2008

Gummistövlar

Jag skulle vilja ha gummistövlar! Det vore så bekvämt och praktiskt när man är ute med Lilla My i parken och leker nu när det är regn och rusk ute. Men just nu är prio ett vinterjacka och stövlar så gummistövlar får vänta... kanske kan önska mig i julklapp av A?!

Jag tycker Ilse Jacobsen har så fina stövlar. Eftersom jag numera är gift med en dansk bara måste jag ju stödja dom danska märkena också :) Oj så jobbigt, eller hur?! Du finner stövlarna hos Mooshop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gummistövlar är underskattade! jag köpte mina från skopunkte, billiga med andra ord men de är SÅ bra! Sjukt mjuka och underbart snygga =)

kram!

Anonym sa...

jaa testa den, helt makalöst vad bra den är. fick typ en chock när jag såg hur mina fransar sa poff och blev jättefina på en gång! =)