lördag 29 november 2008

Tösen är på bättringsväg

Nelia har inte kräkts något mer, men hon har heller inte ätit något mer. Det enda vi fått i henne idag är lite yoghurt och en mandarin. Men man vet ju själv hur aptiten försvinner när man är magsjuk... hoppas hon mår bättre imorgon när hon vaknar. Vill att min lilla tös ska vara sig själv igen!

Idag har vi julpyntat lite här hemma. Mitt minne sa mig att jag hade saker och så det räckte. Men det var också, när jag skulle pynta min förra lägenhet som var på 22kvm.... så när jag nu satt upp det här hemma ser det alldeles tomt ut. Snopet!

Nu ska jag gå och få mig lite skönhetssömn.... skulle behöva lite iallafall! God Natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att hon är bättre! Nova blev dålig igår men verkar okej idag igen! Så jag hoppas faran är över för att alla och att vi slipper sånt här för lång tid fram över!! Kramkram

Annelie sa...

Usch! Då är det bara Victors tur kvar... hoppas han klarar sig.

Jag har mått illa hela natten men inte kräkts. Jag hoppas också jag slipper :)

Nu har vi gjort vårt, eller hur?!

Anonym sa...

Victor och Elin har varit dåliga men är på bättringsvägen! Så det är väl bara Fia och jag kvar!

Usch nu räcker det!