onsdag 26 november 2008

Min lördag...

Förra veckan kom det ett brev till mig. Där stod det att på lördag klockan 1330 kommer någon att hämta mig för någonting hemligt, var redo!



Sara och Linda N

Det var Linda, Linda och Sara! Dom körde mig till Make Up Store för sminkning, champange och bäbisprat. Kunde inte låta bli för tjejen som sminkade mig var gravid. Med mig fick jag en gigantisk påse med smink i... :)LYX!

Senare på kvällen var vi hos Linda och åt snaks, ost och drack vin. Ebba och Suz hade jobbat så dom mötte oss där. Mysigt att ha alla tjejer samlade på en och samma kväll!


Suzanne, Sara, Linda E, Linda N och Ebba

Plötsligt fick jag fem ballonger med tre beskrivande ord på. Jag skulle ge rätt ballong till rätt vän och jag hade 3 minuter på mig. Jackpott! Sen fick jag svara på undefär 1000 frågor om A och mig som han redan hade svarat på.. vi lyckades ganska bra faktiskt! Under kvällen fick jag fina presenter till MIG själv... det var från MakeUpStores Spaserie. Jättehärligt! Ni skämmer bort mig tjejer. Tack för att ni är ni!


Enda bilden jag hade på mig. Jag läser om produkterna jag fick..



Ballongerna som beskriver mina vänner...

Kvällen bjöd på middag på det stället där A och jag träffades! Jag trodde det var en slump att vi hamnade där men tjejerna hade koll... medelåldern hade dock ökat drastiskt så vi gick vidare!


Ebba, Suz, Linda E, Sara och LindaN

Tack tjejer för en oförglömlig dag och kväll! Jag hade det jättemysigt, roligt och helt enkelt kanon. Hoppas ni njöt lika mycket som jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar överraskning du fick :) Förstår att du uppskattar den.

Anonym sa...

Hej vännen! Vad kul att se lite kort från dagen. :) Ja, det blev verkligen en lyckad dag och vad roligt att du blev så glad för allt. :) När min mail fungerar igen så kommer lite kort från mig. Många kramar Linda N